Zoek resultaat naar Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Withaar

Verenigingslid
Lid geworden
8 apr 2001
Berichten
3.551
Onder Start staat de optie Zoeken, hoe krjg ik na een zoek actie de gegevens die getoond worden in Excel?
 
Ge gaat naar zoeken, ge gaat naar documenten, dan gaat ge naar geavanceerd zoeken en dan typt ge in het vakje bij 'een woord of zin in het document' het woord dat je zoekt
en dan klik je maar op zoeken
 
Beste Gforce, het zoeken zelf lukt wel hoor.

De vraag is hoe krijg ik de (zoek)lijst die ik te zien krijg over in Excel. Het gaat me dus niet om de inhoud van bepaalde bestanden, maar om het zoek resultaat zelf. In Dos zijn wel mogelijkheden om een directory in excel te krijgen, maar met zoeken krijg je niet alleen gegevens van één directory maar van vele verschillende.
Alternatieven zijn ook welkom.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan