• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zoek suggesties voor opbouw grote werkmap met macro's voor flexwerkers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kishapawpad

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2015
Hoi allen,

Ik zou graag wat suggesties willen over hoe ik deze werkmap het beste (opnieuw) kan construeren.

Deze Excel map houdt uren van flexwerkers bij, die ingevuld moeten worden op het tabblad van de juiste maand. Ik neem handmatig de tijden over per werkbriefje en vul dan de totale uren in verdeeld over de toeslag tijden.

Het punt is als volgt:

Ik moet duidelijk, op het voorblad, in één druk op de knop de uren per werknemer Per maand, per week en per 4 weken kunnen oproepen. Dit lukt me al aardig goed. Het weken overzicht is niet klaar maar met een beetje meer tijd lukt dat. Verder denk ik dat ik van de tabbladen per werknemer af moet, maar op moment lopen al mijn formules via deze bladen. Het is ook een berg werk om meerdere werknemers toe te voegen, wat in de toekomst met regelmaat gaat gebeuren. Verder is het zo dat deze werkmap is ingesteld op één werkplek, met eigen regels voor toeslag percentages enz. en er zijn eigenlijke meerdere werkplekken. Een bestand waar makkelijk werknemers aan toe te voegen zijn is dan ook beter omdat ik dan hetzelfde per werkmap voor elke werkplek moet doen.

Elke suggestie of advies, of misschien zelfs verwijzingen naar professionele programmeurs of software, zou ik erg waarderen.

Het bestand is als dropbox link toegevoegd omdat het te groot is om te up-loaden. Ik hoop dat het niet tegen de regels is.

https://www.dropbox.com/s/hugnrfeppw2z1hl/Bedrijf Uren 2015 klad.xlsm?dl=0

Er zitten een paar kleine macro's in het bestand.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan