Zoek tijdelijke inbel provider

Status
Niet open voor verdere reacties.

@temptation

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Ik ga straks hoppen van Hccnet ADSL naar Demon ADSL en zoek voor de tussentijd een inbel internet provider zonder een minimale contractduur. 1 waar je gewoon elke maand kunt opzeggen,
bestaan die?

tiscali gratis

:o Ik heb nog een paar maanden een abbo lopen bij hcc bedenk ik me net door puppy z'n tekst.
Okies opgelost,
bedankt.

Laat even weten hoe lang die overstap heeft geduurd (ik zit over hetzelfdena te denken ;) )

Doe ik headout;)

Volgens de dame vd helpdesk@hccnet zal ik 3 december afgesloten worden en gaat dan de aanvraag naar kpn om mijn adsl-lijn af te breken. Ik moest hiervoor rekening houden met een duur van 8- 14 dagen.
Hierna kan ik de aanvraag naar demon versturen, op www.adslforum.nl staan ook ervaringen van hoppers btw.

We w8ten af en zullen zien...

Laatst bewerkt:
Zonder abonnement:

www.zonnet.nl

www.tmfweb.nl

Geen nieuwsbrieven van hen als je dat bij aanmelding (of later) uitvinkt.

Kost je wel lokaal telefoontarief, dus bij voorkeur 's avonds of in het weekend internetten.

wajang en rmschoof met deze ,moet je eerst aanmelden .Met surfmax kan je ineens inbellen zonder allerlei formulieren in te vullen.
Alleen het telefoonnnummer en dan overal surfmax invullen.

Net even die surfmax geprobeerd, dat is inderdaad een weelde zeg en de goedkoopste en de snelste!! binnen een paar secs online.

Geplaatst door egkok
Net even die surfmax geprobeerd, dat is inderdaad een weelde zeg en de goedkoopste en de snelste!! binnen een paar secs online.

Ik heb zelf Adsl .
Voor te mailen heb je er niks aan ,maar voor te surfen is het ideaal als je een 56k hebt.

Laatst bewerkt:
ik heb kabel en als die uitvalt gaatie sneller dan tiscali en daar moet je eerst wat voor doen.

Ik heb net ook even geprobeerd te verbinden, maar ik krijg geen verbinding met surfmax.
Ik heb een foutmelding waar ik mij geen raad mee weet.

attachment.php

Ik heb de splitter er tussenuit gehaald en de kabel vanuit de ethernetmodem losgehaald en in de interne 56k gestekkert.

Modem staat hardstikke aan, draait ook goed volgens apparaatbeheer.

Bijlagen

• surfmax.jpg
    surfmax.jpg
    64,6 KB · Weergaven: 135
Laatst bewerkt:
Wachten op kiestoon kan ik niet vinden in winxp, 2 spaties erachter zetten helpt ook niet.

Moet ik trouwens de modem aansluiten na de splitter op de telefoonuitgang, of helemaal zonder adsl splitter.
Ik heb nu zonder splitter gedaan.

attachment.php

Zo heb ik het als je nog wilt telefoneren maar ook nog je 56k nodig hebt af en toe.

Wachten op kiestoon in XP weet ik ook niet.
Was dat niet in win98 ?Maar dat weet ik niet zeker.
Zie het ook niet bij me 56k modem staan.

Bijlagen

• splitter.jpg
    splitter.jpg
    8 KB · Weergaven: 104
Ik heb de boosdoener eindelijk gevonden mensen.

Er miste in apparaatbeheer onder pci controller een driver(stond ook een gele uitroepteken bij waar nooit aandacht aan heb gegeven:D),
na dit te hebben geupdate met een modem driver vanaf de bij pc meegeleverde wincinemaCD, veranderde de pci controller in een V9X HAM 1394V modem.

Even getest en moet zeggen, best snelle verbinding ook nog die surfmax, gemiddeld 5KB/s, das toch 1.5KB hoger dan bv hccnet.

Okies ik ben er klaar voor, van mij mag kpn de lijnsynchronisatie er afhalen.:)

Iedereen bedankt voor de 2de keer maar weer.
Tot nadere info,
groetjes

Martijn.

Ik heb geen idee of mensen hier nog interesse naar hebben gezien de komende KPN upgrade waarmee KPN zich gelijk gaat trekken met de huidige BBNed/Tiscali performence,
echter toch nog een status report van mij.:D

6 januari jl is mijn lijn, zoals beloofd in de brief van KPN, idd "ADSL-vrij" gemaakt door KPN zelf.
Vandaag heb ik een aanvraag gedaan op de demon site www.dslexpress.nl
Netje binnen een minuut mail gehad van Demon
met een bevestiging van mijn order+ een uitleg vh lopende process.

Ik heb best wel geluk trouwens, ze die actie een maand verlengd:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan