Zoek woordenlijst wrts duits

• Onderwerp starter Onderwerp starter michiel117
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

michiel117

Hoi,

ik zoek een woordenlijst voor wrts

het gaat om het boek : neue kontakte 5e druk

weet iemand een website waar ik deze kan kopieren?

Vriendelijke groeten michiel ,
:thumb:​
alvast bedankt

Helaas kan ik de versie niet niet afleiden, maar hier vind je er meerdere van Neue kontakte-> klik links op de pagina op 'Duits' (en dan even naar beneden scrollen op de pagina)

Vanzelfsprekend doe jij niet wat in de laatste regel in het oranje kader met rode rand verboden wordt..............

Laatst bewerkt:
Helaas kan ik de versie niet niet afleiden, maar hier vind je er meerdere van Neue kontakte-> klik links op de pagina op 'Duits' (en dan even naar beneden scrollen op de pagina)

Vanzelfsprekend doe jij niet wat in de laatste regel in het oranje kader verboden wordt..............

Bedankt voor je snelle reactie :)

alleen daar heb ik niet zoveel aan want die lijsten zijn niet van de 5e druk :(

Tog bedankt :thumb:

Even voor mij zodat ik dat een volgende keer beter kan zien, waar vind je die druk (of heb je er één of meerdere unzipped en wordt dáárna de versie weergegeven?)

Even voor mij zodat ik dat een volgende keer beter kan zien, waar vind je die druk (of heb je er één of meerdere unzipped en wordt dáárna de versie weergegeven?)

Ik begrijp u al wrts is een online leer systeem : www.wrts.nl
Het idee is dat je via internet online lijsten van een ander kan overnemen bijv als je voor frans iets moet leren : www.griftlandcollege.wrts.nl daar staan alle woordjes uit mijn fransboek zo zoek ik dus ook eentje voor duits .

Beetje duidelijk?:)

michiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan