Iets raars, sinds een paar dagen. Ik open bijvoorbeeld een browser, klik in de adresbalk om er een URL in te tikken, of ik ga naar Google en klik daar in het typvenster om iets in te tikken. Maar bij de eerste letter opent de zoekbalk zich en mijn tekst verschijnt daar. Ik moet dan nog een paar keer in de tekstbox klikken of op Escape drukken om weer verder te kunnen. Raar is ook dat het soms gebeurt, niet elke keer. Ongeveer 1 op 5.
Ik dacht eerst dat het aan Firefox ligt, maar het gebeurt me ook in Thunderbird en in Chrome en in Windows verkenner. Niet in Word of Kladblok, andere programma's ben ik nog aan het testen. Dus lijkt het toch eerder een Windows ding te zijn of een instelling of mijn muis of toetsenbord is in de war (het was wel een heel goedkoop toetsenbord)
Iemand enig idee waar ik zoeken kan, want ik sta voor een raadsel....
(Windows Vista, dus)
Ik dacht eerst dat het aan Firefox ligt, maar het gebeurt me ook in Thunderbird en in Chrome en in Windows verkenner. Niet in Word of Kladblok, andere programma's ben ik nog aan het testen. Dus lijkt het toch eerder een Windows ding te zijn of een instelling of mijn muis of toetsenbord is in de war (het was wel een heel goedkoop toetsenbord)
Iemand enig idee waar ik zoeken kan, want ik sta voor een raadsel....
(Windows Vista, dus)