• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

zoeken en vervangen op andere werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

renedecombi

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2011
Hallo beste mensen
ik heb toch een dringende vraag over dat opzoeken en vrevangen op een ander werkblad ik krijg dat echt niet voor elkaar . Ik ben daar al dagen mee bezig maar krijg dan steeds foutmeldingen .
De bedoeling is dat ik op blad opvragen een nr intypt wat onder in de tabel opvragen_in staat dat gaat goed daarboven wil ik als er iets fout is in die regel aanpassen door boven die cel wat fout is en dat moet die corigeren op de werkblad Opslag en daar gaat het dus fout iets klopt niet in die vba .
Willen jullie me helpen aub : Met vriendelijke groet rene

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Maak even van jouw probleem een eenvoudig bestandje en plaats daarin de code waar het fout gaat. Haal ook even de workbook_open() eruit en de beveiliging van de tabje eraf.

Probeer vervolgens de vraag te formuleren tot iets wat zelfs ik kan begrijpen (en da's best moeilijk):D

hallo ik bedoel
ik kan in D 52 een jaar ingeven en in E 52 de maand dan haalt de tabel gegevens op in de werkblad Opslag .
Nu is het de bedoeling als er ergens een fout is die ingevoerd heb in opslag (deze lijst wordt later groot) dan verkleurt dat in de tabel op werkblad Opvragen.
Door een getal van 1 tot en met 47 invoeren wat correspondeert met de regel wat een fout geeft in cel E53 dan krijg je de hele regel tezien in G 52 t/m S 52 .
In regel G51 t/m S 51 kan je dan de fout herstellen door daar de juiste bedrag in tevullen op de juiste plaats.
Deze waarden moet de vba dan op de juiste plaats invullen op blad Opslag op de juiste plaats .
De juiste plaats is dat de vba kijkt naar de juiste getal (jaar +getal)op blad Opslag deze is een unieke getal dat staat dus op Opslag en Opvragen ook in cel F 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan