beste mensen ik heb het volgende:
een excel werkmap met 2 bladen:
Blad 1 is het invoer- en weergaveblad
Blad 2 is het "databaseblad"
nu wil(heb) ik op blad 1 een cel waar een getal ingevoerd kan worden, en vervolgens opgezocht wordt in Blad2 (kolom C).
tot zover kom ik dan zelf nog wel m.b.v. VERT.ZOEKEN (zie attachment)
MAAR het getal kan dus meerdere malen voorkomen (in kolom C)
nou wil ik dus graag dat bepaalde rijen met het ingevoerde getal wordt weergeven op Blad1(zie attachment welke dat zijn(aannemer, bgst, soort etc))
is dit mogelijk m.b.v. een macro of formule?
ik heb een voorbeeld bijgevoegd.
ter info: ik heb in de attachemnt het 2e blad verkort tot 10 cellen, hij is infeite bijna 3000 cellen lang.
ik zit hier op stage (firewall) en ik kan de attachments van dit forum hier niet downloaden, dus als jullie de eventuele oplossing zouden willen mailen naar darknezz@home.nl of hier gewoon de macro of betreffende formule te plakken zou dat heel fijn zijn!
alvast bedankt, mvg,
Vinnie
een excel werkmap met 2 bladen:
Blad 1 is het invoer- en weergaveblad
Blad 2 is het "databaseblad"
nu wil(heb) ik op blad 1 een cel waar een getal ingevoerd kan worden, en vervolgens opgezocht wordt in Blad2 (kolom C).
tot zover kom ik dan zelf nog wel m.b.v. VERT.ZOEKEN (zie attachment)
MAAR het getal kan dus meerdere malen voorkomen (in kolom C)
nou wil ik dus graag dat bepaalde rijen met het ingevoerde getal wordt weergeven op Blad1(zie attachment welke dat zijn(aannemer, bgst, soort etc))
is dit mogelijk m.b.v. een macro of formule?
ik heb een voorbeeld bijgevoegd.
ter info: ik heb in de attachemnt het 2e blad verkort tot 10 cellen, hij is infeite bijna 3000 cellen lang.
ik zit hier op stage (firewall) en ik kan de attachments van dit forum hier niet downloaden, dus als jullie de eventuele oplossing zouden willen mailen naar darknezz@home.nl of hier gewoon de macro of betreffende formule te plakken zou dat heel fijn zijn!
alvast bedankt, mvg,
Vinnie