• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zoeken in ander tabblad

• Onderwerp starter Onderwerp starter marx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

marx

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2006
Ik wil graag mijn ledenbestand zo maken dat hij zoekt naar de leeftijd en dan kijkt naar hey geslacht en dan opzoekt in het tweede tabblad. Dus als iemand 16 is en het geslacht is vrouw dat hij in de kolom van de vrouwen de leeftijd opzoekt en erbij zoekt waaronder hij valt ( Pupillen, Junioren, Senioren ) heb bijlage erbij

Alvast bedankt voor het antwoord :love:

Excel bestand

Misschien een beetje naast de kwestie... Maar waarom staat de prijs er zowel voor vrouwen als mannen? Ze betalen toch hetzelfde...

Wigi

Laatst bewerkt:
Misschien een beetje naast de kwestie... Maar waarom staat de prijs er zowel voor vrouwen als mannen? Ze betalen toch hetzelfde...

Wigi
Ja dat klopt inderdaad niet :p dat had ik weg kunnen halen maar het gaat me vooral om dat hij kijkt is het een man of vrouw en dan hoe oud die is en dan of het pupil enz ;)

Het is gefixt. Zie bijlage.

Wigi

Het werkt wel zoals ik wou maar als je het verander verander hij het in de cel niet mee en als ik een leeftijd doe die er niet bij sta bijv. 56 dan rekent hij die niet mee als master wat hij eerst wel deed hopelijk weet je wat ik bedoel en is het te maken :p
maar bedankt voor wat je al heb gemaakt

Wat vul je in, en in welke cel?

bijvoorbeeld:
3-10-1970
in cel i 8

of
3-10-1960
in cel i 8

en als je in cel i 6 de geboortedatum verander in
9-8-1990
en dan naar
9-8-1990
dan verander hij hem niet meer

Verander in L2:

Blad2!A2:C36

in

Blad2!$A$2:$C$36

Trek de formule door naar beneden.

Dan zou het moeten gaan.

Wigi

dankje wigi het werkt prima en had nog een klein vraag misschien weet jij het dan hoef ik geen nieuwe post maken op het forum ik wil graag een zoekfunctie maken in het bestand heb jij tips voor me :$ :P?

Marx,

als je eens nagaat welke topics en NUUUUU open staan, dan zie je toch:

"Excel zoekscherm"

staan??!?

Ga daar even naartoe en wacht een paar minuten. Er verschijnt dan een oplossing van mijn hand op die vraag die daar gesteld wordt.

Wigi

Marx,

als je eens nagaat welke topics en NUUUUU open staan, dan zie je toch:

"Excel zoekscherm"

staan??!?

Ga daar even naartoe en wacht een paar minuten. Er verschijnt dan een oplossing van mijn hand op die vraag die daar gesteld wordt.

Wigi
dankje :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan