• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

zoeken in beveiligd blad

Status
Niet open voor verdere reacties.

HarryBee

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
Hallo Experts,

Wederom een misschien simpel probleempje....

Ik heb een xls blad beveiligd zodat alleen de autofilters en hyperlinks beschikbaar zijn. Dit is nodig om alleen een kijkfunctie van het blad open te stellen voor diverse gebruikers. Nu doet het probleem zich voor dat CTRL-F wel het zoekscherm laat verschijnen, maar het ingevulde zoekwoord wordt niet gevonden, terwijl deze wel aanwezig is. Als de bladbeveiliging is verwijderd, dan werkt het wel. Weet iemand welke instructie of instelling dit probleem kan oplossen?

Alvast mijn dank.

Groeten Harry

Vergrendelde cellen selecteren aanvinken bij het beveiligen van het blad.

Mvg

Rudi

Vergrendelde cellen selecteren aanvinken bij het beveiligen van het blad.

Mvg

Rudi

Hallo Rudi,

Ik had dat als eerste geprobeerd. Alleen zit ik dan met een ander probleem. Het blad bestaat uit ongeveer 40 kolommen en moet alleen bekeken kunnen worden met een zoekfunctie. Van die 40 zijn er 2 met een hyperlink (naar externe documenten die vrij toegankelijk zijn) en 20 waar berekeningen in worden uitgevoerd. zodra je de vergrendelde cellen vrijgeeft met selectie dan zijn ook de formules zichtbaar en dat moet niet.

Ik denk misschien te moeilijk, maar ik heb even een zetje in de goede richting nodig denk ik.

Thanx. Groeten Harry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan