Zoeken in Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Hallo,

Opeens kan ik niet meer zoeken vanuit de adresbalk in Chrome.
Normaal typ ik daar mijn zoekopdracht in en dan komen de resultaten. Als ik nu bijvoorbeeld "poep" in typ kom ik opeens op een eerder bezochte Youtube pagina !?

Ook zag ik opeens Van Dale staan....
Ik snap er geen bal van eigenlijk want er is niks veranderd en Google.nl staat nog steeds als standaard.

Iemand een idee?

T
 
Grappig dat je woordkeuze uitgaat naar poep :D. Probeer eens bij instellingen of je zoekmachine niet op een andere is veranderd zoja stel deze op google in.
 
Hallo,

Kijk hier even naar mijn zojuist genomen screenshot:

2ur18hl.jpg



Zorg dat dit gelijk staat;)
 
:) Volgens laatste Tweakers nieuws Microsoft is bezig met bepaalden aanpassingen bij Chrome search functies, en weet ik niet of dit met jouw probleem ook heeft iets te maken ??

Kijk -->>http://tweakers.net/nieuws/89231/google-rolt-conversational-search-uit-voor-chrome.html

P.S. En zijn ook met aantal andere aanpassingen bij Chrome bezig ben bang dat iedereen wie tot nu toe Chrome nog niet gebruikt heeft ( terwijl Chrome wel als standaard browser is ! )
zodra die aanzet zal alle instellingen opnieuw moeten doen ..:D
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Jullie tips mochten niet baten, heb Chrome maar even rigoreus verwijderd en schoon geïnstalleerd. Was de enige snelle optie....

Dank voor de reacties.
 
:) YEP zoiets, ik moest net ook nu bij twee laptop's chrome herinstalleren ..;)
 
:confused: Ja en ook instellingen deden ze ineens bijna niets deugden ze niet, heleboel zelfregistrerende zoek machines waren ze verschenen, iets mis met auto invullen was enz.. bij eene was bijv. startpagina dat je zich aanmelden bij google account moet, terwijl was google.nl vantevoren ..enz..

P.S. Er is of was absoluut geen sprake van een / of ander besmetting of zoiets ! nu na her-installatie draait opnieuw alles als een speer !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan