Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Omdat je de laatste parameter van VERT.ZOEKEN niet gebruikt.waarom gaat het fout als er een spatie in staat in het woord
Op de prntscrn zie je, links, de download van mijn bankafschriften en rechts een tabel die ik zelf gemaakt heb.
Nu zou ik in de kolom L.. een formule willen krijgen die zegt (bv);van zodra cel J.. de karakters "DELH" bevat (ongeacht positie v/d karakters binnen die cel), geef "leefgeld" weer.
Wat ik bedoel is, dat ik een formule zoek die de inhoud van L13 gaat vergelijken met wat er in Q107:Q132 staat. Als er daar overeenkomst is, wil ik de waarde van S...krijgen.
Dus, concreet, van zodra "DELH" in een cel in kolom J voorkomt, zou ik in kolom L "leefgeld" willen zien verschijnen. Staat er in J bv "...KBC...", dan moet er een vraagteken verschijnen.
Maak er een eigen topic voor aan en plaats een voorbeeld document.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.