Hallo,
Van een veiling krijg ik dagelijks inkoopgegevens aangeleverd in 1 werkblad in Excel, van veilingklokken genummerd van 1 t/m 17.
Ik wil graag deze gegevens automatisch op 2 nieuwe werkbladen plaatsen ("Klok 1-13" en "Klok 14-17")
Aankopen op alle klokken komen meerdere keren per dag voor, dus met alleen verticaal zoeken alleen ben ik er nog niet.
In de bijlage het Excel bestand voorbeeld.xls met daarop het werkblad "gegevens" zoals deze worden aangeleverd en daarnaast 2 werkbladen waarop de gegevens zouden moeten komen.
(In werkblad "klok 1-13" heb ik de gegevens geplakt zoals ik ze er graag in wil hebben.)
Dit is ongetwijfeld mogelijk met een Macro of VBA maar mijn kennis reikt (nog) niet zover.
Ik werk met Excel 2003
Alvast bedankt voor het meedenken!
Van een veiling krijg ik dagelijks inkoopgegevens aangeleverd in 1 werkblad in Excel, van veilingklokken genummerd van 1 t/m 17.
Ik wil graag deze gegevens automatisch op 2 nieuwe werkbladen plaatsen ("Klok 1-13" en "Klok 14-17")
Aankopen op alle klokken komen meerdere keren per dag voor, dus met alleen verticaal zoeken alleen ben ik er nog niet.
In de bijlage het Excel bestand voorbeeld.xls met daarop het werkblad "gegevens" zoals deze worden aangeleverd en daarnaast 2 werkbladen waarop de gegevens zouden moeten komen.
(In werkblad "klok 1-13" heb ik de gegevens geplakt zoals ik ze er graag in wil hebben.)
Dit is ongetwijfeld mogelijk met een Macro of VBA maar mijn kennis reikt (nog) niet zover.
Ik werk met Excel 2003
Alvast bedankt voor het meedenken!
Bijlagen
Laatst bewerkt: