Zoeken in het web

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Is er een script of een manier dat je kan zoeken op een pagina of er een bepaalde tekst staat?
Ik denk dat die nog wel makelijk is.

Maar, is er ook een die ook andere pagina's kan zoeken? Dus zegmaar het hele web doorzoekt op trefwoorden. Zoals hier op helpmij?

En ik heb al gegoogle-ed!.

Houdt er rekening mee dat ik zo goed als geen talen ondersteun ((PHP, ASP, etc) mijn server dan)
 
Laatst bewerkt:
Standaard FP ding:

<!--webbot bot="Search" S-Index="All" S-Fields S-Text="Zoeken naar:" I-Size="20" S-Submit="Nu zoeken" S-Clear="Invoer wissen" S-TimestampFormat="%d-%m-%Y" TAG="BODY" b-useindexserver="0" -->

Probleem is dat hij de resultaten wil weergeven op "/_derived/nortbots.htm" en dat ie die pagina niet werkt.

Pagina met runtime-onderdelen van FrontPage
U hebt een formulier verzonden of een koppeling gevolgd naar een pagina die alleen kan functioneren als een webserver en de FrontPage-serverextensies zijn geïnstalleerd.

Dit formulier of dit andere FrontPage-onderdeel werkt correct als u dit web naar een webserver publiceert waarop FrontPage-extensies zijn geïnstalleerd.

Klik op de pijl <Vorige> om terug te keren naar de vorige pagina.
 
Laatst bewerkt:
*kick.

Ik zoek nu dus 2 scripts, 1 voor als je geen toestanden (PHP, ASP, CGI) ondersteund en een als dat wel zo is.

Ik heb op google al wat leuks gevonden, alleen werkt het niet zo lekker.
 
ik snap niet echt wat je bedoelt maar als je naar woorden / zinnen op een pagina zoekt kun je gwn ctrl+f doen of via de google toolbar, kun je ze markeren.....
 
je wilt dus dat bezoekers van jou pagina kunnen zoeken via jou pagina?
en als dat zo is moeten ze dan kunnen zoeken alleen in jou pagina of heel het web?
 
:eek: Als je nou even mijn vraag zou lezen.

Is er een script of een manier dat je kan zoeken op een pagina of er een bepaalde tekst staat?
Ik denk dat die nog wel makelijk is.

Maar, is er ook een die ook andere pagina's kan zoeken? Dus zegmaar het hele web doorzoekt op trefwoorden. Zoals hier op helpmij?

En met hele weg doorzoeken bedoel ik niet het "www" maar daar bedoel ik mijn web mee.;).
 
?
Is er een script of een manier dat je kan zoeken op een pagina of er een bepaalde tekst staat?
dus als k het nu goed begrijp wil je gwn een search box op je EIGEN website?


Dus zegmaar het hele web doorzoekt op trefwoorden. Zoals hier op helpmij?
dat kan toch gewoon op google
 
Ja, op mijn website.

Op google jongen :8-0:. Als jij op helpmij een bepaalde topic zoekt ga je toch ook niet naar google?

Ik vind het vriendelijk dat je me wilt helpen, maar ik kom niet verder zo.
 
Wil je de vraag nou eens goed lezen

Houdt er rekening mee dat ik zo goed als geen talen ondersteun ((PHP, ASP, etc) mijn server dan)

Allemaal al verteld hoor...


Maargoed, ik zocht er twee. Een met en een zonder PHP. Website's doet het niet trouwens.
 
ahhh kijk nou snap ik het :$
ik dacht dat je met web het www bedoelde...

maar je je wilt dus 1 in php en eentje zonder ( na je vraag 3x te hebben gelezen..)
maar in welke taal dat ipv php (javascript ofzo?)

maar kijk eens op www.hotscripts.com...

en dan de taal kiezen en dan scripts and programs en dan search engine's...

succes!!
 
Je leest niet goed hoor/

En met hele weg doorzoeken bedoel ik niet het "www" maar daar bedoel ik mijn web mee.;).

Was dus ook al gezegt :p.

Ik zit op die site, het schiet niet op.
Welke taal anders? Maakt niet uit.
 
Juist. Net zoals op helpmij dus.
die is gwn van het forum..
ik weet niet of jij een forum op je site hebt...

maar die van helpmij kan je niet op je site zetten omdat het alleen maar topic's zoekt..

maar k zal ff zoeken...
 
Ok, ik ken iemand anders die veel met PHP bezig is een een scriptje gaat schrijven. Bedankt :thumb:.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan