lam201
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 aug 2007
- Berichten
- 557
Hi allen,
Ik heb een uitdaging!
In een excelsheet wil ik een debiteuren administratie bijhouden.
Op 1 tabblad heb ik een lijst met alle facturen (factuurnr / deb nr / bedrag / datum etc)
Op een 2e tabblad wil ik een tabel met in de kopregel debiteurnummer en daar onder alle facturen van die debiteur.
Zie bijlage.
Maar zodra in het 1e tabblad een regel wordt toegevoegd, moet deze ook in het 2e tabblad verschijnen.
Ik heb al lopen stoeien met verticaal zoeken, index. maar kom er niet uit?
Wie kan me helpen.
(Voor het gebruiksgemak in bestand alles op 1 tabblad geplaatst)
Groet,
Lambert
Ik heb een uitdaging!
In een excelsheet wil ik een debiteuren administratie bijhouden.
Op 1 tabblad heb ik een lijst met alle facturen (factuurnr / deb nr / bedrag / datum etc)
Op een 2e tabblad wil ik een tabel met in de kopregel debiteurnummer en daar onder alle facturen van die debiteur.
Zie bijlage.
Maar zodra in het 1e tabblad een regel wordt toegevoegd, moet deze ook in het 2e tabblad verschijnen.
Ik heb al lopen stoeien met verticaal zoeken, index. maar kom er niet uit?
Wie kan me helpen.
(Voor het gebruiksgemak in bestand alles op 1 tabblad geplaatst)
Groet,
Lambert