zoeken in url-balk

Status
Niet open voor verdere reacties.

katana

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
hey mensen,

heb een vraagje,

als ik normaal in mijn url-balk (adresbalk)
zoek dan zocht je vie google/microsoft of iets dergelijks. maar nu zoek ik via toogee, weet iemand hoe ik hem gewoon weer naar het oude zoeken terug kan krijgen,

alvast bedankt.

katana

In IE?

Klik op help
zoeken -> trefwoord: zoeken

Dan krijg je de info.
Zoals dit

Als u de zoekacties wilt aanpassen, klikt u op de knop Zoeken op de werkbalk en vervolgens op de knop Aanpassen op de zoekbalk. U kunt diverse zoekopties aanpassen of een standaardzoekservice kiezen.

verder

De hoofdservice in een categorie kiezen. Klik in elke categorie op de service die u als eerste wilt gebruiken en klik vervolgens op de pijl omhoog onder de lijst om de service boven aan de lijst te plaatsen.
De volgorde wijzigen waarin de zoekservices worden gebruikt. Klik in elke categorie op een service en klik vervolgens op de pijl omhoog of omlaag onder de lijst om de volgorde van de service in de lijst te wijzigen. De service boven aan de lijst wordt als eerste gebruikt in de categorie.
De volgorde van categorieën op de zoekbalk wijzigen. Selecteer de categorie in de lijst met categorieën en klik vervolgens op de pijl omhoog of omlaag onder de lijst met categorieën om de positie van de categorie in de lijst te wijzigen.
Vorige zoekacties opslaan. Schakel het selectievakje Vorige zoekacties in.
Eén zoekservice tegelijk gebruiken. Klik onder in het venster Zoekinstellingen aanpassen op Een standaardzoekpagina kiezen.

:cool:

Geplaatst door peter vazed
In IE?

Klik op help
zoeken -> trefwoord: zoeken

Dan krijg je de info.
Zoals dit

Als u de zoekacties wilt aanpassen, klikt u op de knop Zoeken op de werkbalk en vervolgens op de knop Aanpassen op de zoekbalk. U kunt diverse zoekopties aanpassen of een standaardzoekservice kiezen.

verder

De hoofdservice in een categorie kiezen. Klik in elke categorie op de service die u als eerste wilt gebruiken en klik vervolgens op de pijl omhoog onder de lijst om de service boven aan de lijst te plaatsen.
De volgorde wijzigen waarin de zoekservices worden gebruikt. Klik in elke categorie op een service en klik vervolgens op de pijl omhoog of omlaag onder de lijst om de volgorde van de service in de lijst te wijzigen. De service boven aan de lijst wordt als eerste gebruikt in de categorie.
De volgorde van categorieën op de zoekbalk wijzigen. Selecteer de categorie in de lijst met categorieën en klik vervolgens op de pijl omhoog of omlaag onder de lijst met categorieën om de positie van de categorie in de lijst te wijzigen.
Vorige zoekacties opslaan. Schakel het selectievakje Vorige zoekacties in.
Eén zoekservice tegelijk gebruiken. Klik onder in het venster Zoekinstellingen aanpassen op Een standaardzoekpagina kiezen.

:cool:

neej niet echt,

ik bedoel echt het zoeken in de balk waar je normaal je www adres intypt

Bedoel je dat je nu ineens een andere adresbalk hebt staan?
Of heb je plots een andere startpagina?
Bedoel je dat soms?

Dat zou inhouden dat je PC iets "onder de leden" heeft in de vorm van adware, spyware of een virusje.

Laat even weten, want dan helpen we je graag verder.

Welkom op helpmij.nl overigens:thumb:

Laatst bewerkt:
ik bedoel dat ik zocht in de adresbalk dus i.p.v. www.google.nl in te typen alleen google en dan geeft hij vanzelf de gevonden zoekresultaten, zo zocht ik dus eerst via microsoft of msn maar nu was dat ineens yoogee.

echter is dat yoogee nu van mijn computer af maar nu krijg ik helemaal niets meer. (foutmelding, kan pagina niet weergeven).

wie kan mij helpen om mijn oude zoekpagina daar weer te krijgen??

ik hoop dat jullie er met deze informatie verder uitkomen???

katana

Heb je gescant op spyware, adware en virussen?

ja, vandaar dat dat yogee er nu vanaf is alleen wil ik mijn oude zoekpagina weer terug,

msn of microsoft maar hoe ik dat doe daar heb geen flauw idee van

Als je het internet op gaat, klik je dan op een icoontje wat er uit ziet als een grote E?

Maar als je dit al niet weet, weet je dan zeker dat je op allerlei spyware ed. gescant hebt?

ja kwam er al achter, zie vorig bericht. ja heb echt overal op gescand

Als je dan de browser opent, kun je in extra-->opties-->algemeen een startpagina naar keuze opgeven?

Het spijt me, maar dan heb ik werkelijk geen idee waar je het over hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan