Zoeken in verkenner Windows 10 pro versie 21h1 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch wil ik met Windows verkenner werken . , wie kan me helpen om het werkend te krijgen:):)

Dan moet je het probleem verduidelijken. Per dag klik ik wel duizend keer op enter. Dus dat kan het probleem niet zijn.

Als ik wat zoek in de zoekopdracht met Windows verkenner moeten er direct resultaten opleveren , maar dat dat die pas als ik op enter druk.

'Microsoft' benoemt het als interactieve zoekopdracht die zoekopdrachten oplevert terwijl ik typ. met de nieuwe Windows 10 versie hebben ze dat er uitgehaald helaas. met de vorige versies lukte dat wel.
heb een chat sessie gehad vandaag met Microsoft en ze zeiden dat het door de update eruit hebben gehaald. iemand een idee om dat toch weer voor elkaar te krijgen:) Zie

https://www.majorgeeks.com/content/page/restore_file_explorer_classic_search_in_windows_10.html dit is mijn idee, maar dat werkt helaas niet op de nieuwere versies

Helaas. Ik begrijp het niet. Ik typ nvi en druk op de blauwe pijl en krijg de resultaten. De verantwoordelijkheid voor dit drama ligt volledig bij Microsoft. Je hebt hier natuurlijk een klacht over ingediend. Wat was hun reactie verder op de chat? Wat was hun oplossing?

Senso, en ik wil niet op de blauwe pijl hoeven drukken, maar gewoon direct de resultaten willen zien wat ik typ, Dat moet toch mogelijk kunnen zijn?

Ik kon het probleem plaatsen op de Microsoft feedback Hub, en misschien dat de technische dienst dat in een toekomstige update weer meeneemt.

Vreemd dat die oplossing van majorgeeks niet meer werkt. Je zou haast denken dat er opzet van Microsoft in het spel is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan