hallo
Op mijn stage heb ik een excel opdracht gekregen.
En het probleem is dat ik er niks van snap. Het gaat om het volgende:
het zijn twee aparte excel bestanden: Database en Calculatie
nu moet het volgende gemaakt worden:
Er moet een zoomveld komen in hetcalculatie bestand ,
waarin we kunnen zoeken naar het item in de prijslijst (database bestand).
Men “klikt” vervolgens op de “breedte” ( er zijn 3 verschillende breedtes bij elk item)
van het gevonden item, waarna de calculatie sheet automatisch wordt gevuld met (nummer, kostprijs en tekstregel )
als iemand een idee heeft hoe dit te realiseren is dan hoor ik dat graag,
Met vriendelijke groet,
Mark-vd
Op mijn stage heb ik een excel opdracht gekregen.
En het probleem is dat ik er niks van snap. Het gaat om het volgende:
het zijn twee aparte excel bestanden: Database en Calculatie
nu moet het volgende gemaakt worden:
Er moet een zoomveld komen in hetcalculatie bestand ,
waarin we kunnen zoeken naar het item in de prijslijst (database bestand).
Men “klikt” vervolgens op de “breedte” ( er zijn 3 verschillende breedtes bij elk item)
van het gevonden item, waarna de calculatie sheet automatisch wordt gevuld met (nummer, kostprijs en tekstregel )
als iemand een idee heeft hoe dit te realiseren is dan hoor ik dat graag,
Met vriendelijke groet,
Mark-vd