hallo,
elke keer dat ik google gebruik voor het zoeken van een woord, dan krijg je een lijst en wanneer ik op een van die links wil klikken dan gaat hui naar een heel andere site en dat is erg vervelend, ik moet dus het pagina kopieren en in de adres plakken.
zoals hier heb ik het woord huis gezocht en op de eerst gevonden link gedrukt, in plaats van de echte adres word ik verwezen naar deze link
en vervolgens automatisch naar deze site: http://www-search.net/huis.cfm?nft=1&t=7&p=4. en ik begrijp er niks van, maar ik heb het vermoeden dat het van trustin komt, dat is een toolbar enandere gevalletjesdat zich vanzelf op mijn computer heeft gedownloadt. ik heb hem vervolgens verwijderd en enkele schoonmaakprogrammas gebruikt en google werkte weer goed maar na het opnieuwe starten doet hij weer vreemd met het zoeken met google...
bedankt
elke keer dat ik google gebruik voor het zoeken van een woord, dan krijg je een lijst en wanneer ik op een van die links wil klikken dan gaat hui naar een heel andere site en dat is erg vervelend, ik moet dus het pagina kopieren en in de adres plakken.
zoals hier heb ik het woord huis gezocht en op de eerst gevonden link gedrukt, in plaats van de echte adres word ik verwezen naar deze link

bedankt