Vrienden,
Ik heb even gezocht op het forum maar kom nog niet helemaal het antwoord tegen dat ik zoek. Ik heb zelf al wat om zitten te knutselen in Excel. Ik zal proberen uit te leggen wat mijn idee is.
In VBA kun je userforms maken met meerdere tabbladen. Dit is een erg handige functie aangezien je eventuele invulsheets samen kunt voegen in een userform met tabbladen. Nu heb ik een sheet waarmee ik allerlei persoonsgegevens vul (werkt!) Nu heb ik een rekenblad met daarop een spnbutton om alle gegegevens te kunnen doorlopen. Wat ik zou willen is dat hij in het userform alle benodigde data weergeeft die bij de desbetreffende naam horen (lijkt erg op een database maar dit is het niet helemaal). Heeft iemand een voorzetje voor mij ?
Groet,
Allard
Ik heb even gezocht op het forum maar kom nog niet helemaal het antwoord tegen dat ik zoek. Ik heb zelf al wat om zitten te knutselen in Excel. Ik zal proberen uit te leggen wat mijn idee is.
In VBA kun je userforms maken met meerdere tabbladen. Dit is een erg handige functie aangezien je eventuele invulsheets samen kunt voegen in een userform met tabbladen. Nu heb ik een sheet waarmee ik allerlei persoonsgegevens vul (werkt!) Nu heb ik een rekenblad met daarop een spnbutton om alle gegegevens te kunnen doorlopen. Wat ik zou willen is dat hij in het userform alle benodigde data weergeeft die bij de desbetreffende naam horen (lijkt erg op een database maar dit is het niet helemaal). Heeft iemand een voorzetje voor mij ?
Groet,
Allard
