zoeken naar een contact persoon werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

michaela

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
hallo allemaal

ik heb een probleem met msn.
Ik heb versie 7.5 pas gedownload en daarvoor had ik 7.0, met de zelfde problemen overigens!!

Als ik "zoeken naar een contact persoon wil doen" dan laat ie even een zandlopertje zien maar verder gebeurt er erg weinig, zo ook met help onderwerpen wat ook weinig resultaat op leverd.

dan nog het volgende....ik kan geen links aan klikken in chat schermen.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet, want ik word zo onderhand een beetje knetter ervan. Wel wil ik even vermelden dat ik zo af en toe wat reparatie werkzaamheden verricht bij vrienden aan de pc, maar het lukt me niet dit probleem op te lossen....

wie wel?

groetjes michaela

Probeer het volgende:
Sluit MSN messenger, en dan:
De volgende commando's individueel in het Start -> Uitvoeren vakje plakken en op Ok drukken. Ze zouden een succesvolle terugmelding moeten doen.

regsvr32.exe RPCRT4.dll
regsvr32.exe ole32.dll
regsvr32.exe OLEAUT32.dll
regsvr32.exe SHELL32.dll
regsvr32.exe CRYPTNET.dll
regsvr32.exe WINHTTP.dll
regsvr32.exe USERENV.dll
regsvr32.exe msi.dll
regsvr32.exe WINTRUST.dll
regsvr32.exe MSCTF.dll
regsvr32.exe CLBCATQ.DLL
regsvr32.exe Es.dll
regsvr32.exe rsaenh.dll
regsvr32.exe Msxml3.dll
regsvr32.exe Msimtf.dll
regsvr32.exe hnetcfg.dll

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
ja heel erg leuk al die codes, ik heb me suf geplakt...:p ...ze gaven allemaal terug dat het "geslaagd" was.

en misschien een stomme vraag...wat moeten al die codes voor mij betekenen? want de problemen die ik had heb ik nog steeds...:shocked:

ik hoor het wel weer.

groetjes van mij

Die dll's worden door MSN 7.5 gebruikt voor toegang tot functies. Zijn die functies niet beschikbaar gemaakt (nu door jou handmatig beschikbaar gemaakt met die regsvr32 regels), dan werken delen van MSN niet.

Wel jammer dat het je probleem niet opgelost heeft... :(

Mocht ik nog iets bedenken, dan hoor je het het. Hopelijk heeft ondertussen iemand anders een ideetje nog...

Overigens is het probleem met zoeken naar contactpersonen gerelateerd aan het niet kunnen openen van internet-links in MSN, want beiden zouden je browser moeten openen. Ik zal eens nadenken waar dat aan liggen kan, maar heb ondertussen alvast een paar vragen daarover:
1. Welke browser gebruik je? (graag met versienummer erbij, zoals Firefox 2, Internet Explorer 6 etc.)
2. Heb je geen problemen met het aanklikken van links in je browser of in e-mail berichten?

Ik hoor het wel.

Tijs.

Oh ja, ik heb nog een vraag: Je gebruikt toch hopelijk niet dat MSN Plus pakket??
Met dat pakket heb ik de meest vreselijke dingen gezien, vandaar de vraag.

Tijs.

ja ik gebruik wel msn plus ja, maar het gekke is, het is zo nu en dan...die problemen dus.

soms kan ik een linkje aanklikken in een chatvenster en dan weer niet, maar gebeurt ook wel dat ik tegelijkertijd in het ene venster wel en in het andere venster niet kan klikken....erg bizar allemaal.

het zoeken kan al een hele tijd niet meer, en ook de help functie niet..en dat laatste vind ik toch wel erg jammer....:confused:

maar komen we er niet uit, is het pech hebben hoor!! Heb nu ook bijzonder weinig aandacht voor de pc, omdat mijn kids dat ook willen. ;) savonds is dat beter...hihi

groetjes van mij

Mijn suggestie zou zijn dat msn plus pakket te verwijderen, maar dat moet je zelf weten natuurlijk.

Succes nog,

Tijs.

ik zag je andere berichtje net staan nadat ik de mijne gepost had...:eek:

ik gebruik msn explorer, IE heb ik een hekel aan. maar van msn explorer zou ik echt niet weten welke versie hoor...verder dus geen problemen met het geklik hier en daar.

nee kan de versie ook niet vinden in de eigenschappen...het spijt me.

wel poosje terug IE geupdate......naar 7 dacht ik (en meerdere mensen hebben fikse problemen met IE 7), maar ik had dit ook al daarvoor, dus daar kan het niet aan liggen.

groetjes van mij

oei verwijderen...dat vind ik jammer..al mijn geluidjes weg etc...dat vind ik minder...

ik zal er ook es over peinzen...lol

groetjes van mij weer...;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan