• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

zoeken naar kleinste getal uit rij met 25 cellen met vermelding van kolomnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

knijptang

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2015
ik zoek naar kleinste getal uit rij met 25 cellen en dan met vermelding van kolomnaam waarin dit getal staat. Werkblad bestaat uit ongeveer max 25 kolommen met 5000 cellen, gemaakt over kleine 25 jaar, cel kan leeg zijn maar ook een 0 in staan. De uitkomst mag ook indien dit mogelijk is, vermeld worden in twee nieuw kolommen er naast voor elke rij.
Mij was wel gelukt alleen het kleinste getal maar ik moet dan ook weten welk jaar
Het kan ook dat er in een rij vaker het zelfde getal vermeld is kan dit ook problemen opleveren? moet in EXEL 2013 wel draaien bij voorbaat dank

Laatst bewerkt:
Kan je hier even een voorbeeldje van plaatsen? Graag met gegevens en wat de verwachte uitkomst moet zijn.

Hoi Knijptang,

Afgezien van het aantal kolommen en rijen een zeer herkenbare reeks (top2000 voor de niet-insiders).
Ook een hobby van mij. Mogelijk dat we wat kunnen combineren.

Groet,
Jeroen

zoeken naar kleinste getal uit rij met 25 cellen met vermelding van kolomnaam

Hallo

Ik ben geholpen met het geleverde bestandje alles werkt perfect, ik kan van alle cellen de gegevens in beeld brengen, bijzonder bedankt,.
het jaar van hoogste notering en de hoogte en aantal keren genoteerd per tittel, en zo gemaakt dat ik nog jaren verder kan
Hoe ik verder nog kan bedanken weet ik zelf hier niet, want dit was mijn eerste keer op deze site.
Ik moet nog eens verder bestuderen deze forum site.
wat betreft andere reactie goed opgemerkt maar hoe deze persoon kan benaderen weet ik niet

Hallo Jezet

dat klopt ik weet niet waar ik je mee kan helpen laat mij wat horen

Groetje s knijptang

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan