• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zoeken naar namen in verschillende tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eduard1979

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jun 2007
Beste,

Ik volg dit forum al enige tijd met bovengemiddelde belangstelling en ben meer dan dankbaar voor de handige tips dit ik heb mogen lezen (mijn kennis reikt helaas nog niet zover dat ik jullie van dienst kan zijn)

Meestal kom ik met zelf wel tot de oplossingen door te expirimenteren of bij geen succes de zoekfunctie van dit forum te gebruiken.

Deze keer lukte mij dit niet, ik vraag mij af of het mogelijk is een open zoekfunctie in het eerste tabblad te plaatsen waarmee je het hele document of bepaalde kolommen van tabbladen kan doorzoeken ?
(In bijgevoegd voorbeeld op naam zoeken, dus kolom B van alle tabbladen)

Excuses als dit reeds op het forum vermeld stond !

'79

Bijlagen

Rechtsklikken op tabblad> alle bladen selecteren.> Ctrl F.
Een naam of een gedeelte van een naam ingeven en dan > volgende zoeken.

Mvg

Piet

Nog een aanvulling op het Ctrl + f van Tilpi.... Alle bladen selecteren hoeft niet als je in je zoekvenster (sorrry ik werk met een engelse versie) op de knop 'advanced' klikt en daarnaa op de listbox 'within' en kiezen voor 'workbook'. Dan doorzoek je je gehele werkboek op je zoekterm...

Groet, Leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan