zoeken op ftd of op ftd sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr calluci

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2008
ik kan bijna nooit wat vinden. Ik zoek bv het seizoen van Kidnapped (uiteraard wel met subs), hitserie in Amerika dus moet te vinden zijn. Op FTD staat ie niet, ik zoek op verschillende sites zoals;
*knip*
nergens te vinden.
Zijn er sites of pragramma's waar ik het wel mee kan vinden? Ik hoorde laatst dat je op Grabit veel kan vinden maar daar moet je een abb voor €7,- voor afsluiten (of klopt dat niet), dat heb ik bij Newsleecher ook al.

Thnx voor de reactie alvast

Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt al een abbo bij newsleecher? Dus je hebt supersearch?
Dan hoef je het bij grabit niet te proberen, krijg je zo goed als dezelfde hits.

Ik heb bij ftd ook even gezocht maar kan daar alleen een film vinden. In newsleecher vind ik met supersearch wel wat maar of dat ook nl-subbed is?????

mr calluci,

Ik heb de links naar de sites weggehaald omdat dat sites zijn welke illegale content bevatten en het niet toegestaan is om deze op Helpmij.nl te plaatsen.

oo sorry, ik wist niet dat ik geen links mocht plaatsen.
Supersearch bij newleecher werkt niet bij mij...misschien moet ik eerst zorgen dat dat van de grond komt als ik daar ook veel op kan vinden,

Bedankt voor de tip!

Hoi,

Ik denk dat je wat verkeerd doet, ik kan namelijk dit vinden op FTD, en ik heb op 1 post geklikt en je kon de sub instellen. Uit jou bericht begrijp ik dat je FTD hebt maar dat zal ik dan wel verkeerd hebben.

Als je alles zou doen zoals ik het ook heb: FTD installeren; account nemen bij SMSusenet (ik heb tot op heden geen goedkopere nieuwsprovider kunnen vinden van dezelfde kwaliteit) en Grabit installeren, dan kun je van alles van usenet trekken wat je maar wil.

Je hebt blijkbaar niet verder gekeken, dat zijn films. Geen series.

ik kan bijna nooit wat vinden.

Je hebt blijkbaar niet verder gekeken, dat zijn films. Geen series.

Nee, dat heb ik ook niet. Maar door zijn eerste zin (zie ook quote), krijg ik de indruk dat de ts niet zo tevreden is over FTD, terwijl dat niet terecht is, en dat kan ik met alleen het zoekresultaat onderbouwen denk ik.

Laatst bewerkt:
Das waar, maar ik vond zelfs maar 1 keer kidnapped in ftd.
Maar dat komt weer omdat ik afgelopen maand een nieuwe installatie moest doen en dan kun je niet meer zover terugzoeken.
pcfite.gif

Maar de zoek functie bij Newsleecher moet ongeveer dezelfde resultaten geven als die van Grabit dus?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan