• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zoeken op naam met nummers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb je vraag naar de Excel sectie verplaatst. De sectie "Helpmijdagen" is niet voor computer problemen/vragen.
 
Je bestand is beveiligd
 
Het password kon je zo zien;
Code:
ThisWorkbook.Protect Structure:=True, Windows:=False, Password:="Excel"
 
Ok, ik hoop alleen dat iemand anders je de oplossing kan aandragen: dit gaat boven mijn pet.
 
Waarom die hele Find...FindNext procedure om 1 uniek nummer te vinden in een kolom ???
Je kan toch gewoon met Find en Row het rijnummer van de naam opzoeken en dan met Cells(rijnummer,kolomnummer) de overige waarden invullen.
 
Hallo Rudi,

Ik ben een leek wat excel betreft en ben nu 4 maanden bezig met Excel 2010 Grand Cru. Daar komt de procedure vandaan. Ik heb het nogmaals doorgenomen wat jij noemde "Find" en "Row". Daar kom ik niet uit. Of ik krijg een foutmelding of denkelijk iets teveel weggehaald en er gebeurt niets.
Zou je mij iets meer op weg kunnen helpen wat je bedoelt met Find en Row.

Alvast bedankt.

Rima
 
Test de bijlage eens
 

Bijlagen

  • Test_Zoeken_Op_Naam.xlsm
    44,5 KB · Weergaven: 82
Hallo Rudi,

Het werkt geweldig. Dit is wat ik wil en inderdaad minder progammacodes.
Ik heb wel een vraag over de combibox dat als je een naam intikt maar je wil het opschonen met de deleteknop of backspacetoets om een nieuwe naam in te tikken geeft hij het volgende aan..
Fout 91 tijden uitvoer object variabele of blokvariabele "With" is niet ingesteld.
Ik heb al gekeken naar de codes maar begrijp niet wat fout 91 mee bedoeld wordt.
Ik hoor graag van je.

M.v.g. Rima
 
Hallo Rudi,