Fireman911
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 mrt 2010
- Berichten
- 8
Beste hulp,
Ik heb op mijn stage de opdracht gekregen om een soort van index te maken voor wat machines en andere spullen in de werkplaats. Dit alles wil ik in een excel bestand beheren.
Het is dus de bedoeling dat je door het invullen van een benaming of nummer in een cel, kunt zoeken na een ondereel.
Hoe kan ik er voor zorgen dat, via een formule of iets, ik kan zoeken en daarbij de hele regel te zien krijg.
Door bijgeslote bestand zal het iets duidelijker zijn. Hierin staat ook een voorbeeld.
Alvast bedankt!
Fireman911
Ik heb op mijn stage de opdracht gekregen om een soort van index te maken voor wat machines en andere spullen in de werkplaats. Dit alles wil ik in een excel bestand beheren.
Het is dus de bedoeling dat je door het invullen van een benaming of nummer in een cel, kunt zoeken na een ondereel.
Hoe kan ik er voor zorgen dat, via een formule of iets, ik kan zoeken en daarbij de hele regel te zien krijg.
Door bijgeslote bestand zal het iets duidelijker zijn. Hierin staat ook een voorbeeld.
Alvast bedankt!
Fireman911