ZOEKEN werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

schilders

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2002
Plotseling loopt mijn PC vast als ik de ZOEKEN-button wil gebruiken. Ook alle iconen op de taakbalk doen het dan niet meer. (Windows XP)
Wel de shortcuts op de desktop

Plotseling?

Heb je de PC al opnieuw opgestart, systeemherstel geprobeerd?

PC wel opnieuw opgestart. Gescanned op virussen e.d.

Wat bedoel je precies met systeemherstel ?

Ton

Hee dit probeleem komt me bekend voor. Ik heb er alleen nooit een oplossing voor kunnen vinden. Uiteindelijk heb ik de C schijf maar geformateerd omdat er steeds meer zaken raar begonnen te doen. Zoals IE die me niet meer de mogelijkheid gaf om links aan te klikken en mijn mediaplayer die ermee ophield.

Ja dat is natuurlijk ook zo.
Ben zelf niet zo'n ervaren PC-gebruiker wat dat betreft.
Dus twee vraagjes nog :
- waar zit Systeemherstel ook alweer precies ?
- en heeft dat nog gevolgen voor andere bestanden e.d. ?

Dank je

C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programma's\Bureau-accessoires\Systeemwerkset

alle gemaakte instellingen na laatste herstelpunt

Helaas Systeemherstel heeft het ook niet opgelost.
Overigens op de meeste data waarop je systeemherstel kunt aanklikken wordt er niets veranderd.

Mijn Zoekfunktie doet het in ieder geval nog steeds niet.

Wat kan ik nu nog proberen ?

Helaas heeft de tussenoplossing ook niet gewerkt.
Als ik na het downloaden op het bestand klik loopt de PC ook vast, dus ik kan het bestand niet eens gebruiken.
Wat had er eigenlijk moeten gebeuren ?

Ton

Geplaatst door schilders
Helaas heeft de tussenoplossing ook niet gewerkt.
Als ik na het downloaden op het bestand klik loopt de PC ook vast, dus ik kan het bestand niet eens gebruiken.
Wat had er eigenlijk moeten gebeuren ?

Ton

Met behulp van dat script zou je weer kunnen zoeken. Maar als ie dan al vastloopt zou het best wel 'ns spyware kunnen zijn. Waarmee heb je gechecked op spyware?

Er zijn bepaalde hardnekkige soorten spyware die zich met de reguliere programma's niet laten verwijderen. Ik zou een Hijackthis-logje maken en op onderstaand forum zetten. Dan wordt er door spyware-deskundigen naar gekeken:

www.antispywareoffensief.nl Dit is de homepage waar je het programma Hijackthis kunt downloaden. Voor verdere uitleg kun je op het forum terecht van de ASO-site:

http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan