zoeken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmmariek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Ik zoek een laptop.

Ik heb eigenlijk bijna geen verstand van laptops of capaciteiten überhaupt alles dus stel ik jullie advies echt op prijs.

ik heb hem hoofdzakelijk voor school nodig.

Hij moet voldoende USB poorten hebben, een internet aansluiting (of dat wireless gedoe(of beide)) het liefst ook poorten voor geheugenkaartjes van fototoestel e.d. Verder moet hij een goede levensduur hebben en tegen een stootje kunnen, en niet al te duur (niet duurder als zeg maar 1000 euro.) Ik weet niet of er nog merken zijn die ik moet mijden/meiden ofzo, alle info is welkom! :)

thanx a lot! :thumb: :)

Xx Mariek

Ik heb een laptop van Compaq/HP, deze (Sempron 3400/1 GBram en 80GB HD) gaat ongeveer 2,5 uur doen op een acculading bij de standaard instelling (dit type kun je instellen wat betreft energieconsumptie)
De laptop bezit géén openingetjes voor geheugenkaartjes, en de USBpoorten houden ook niet over...:confused:.
Maar voor de rest een topding!!

Ik heb een laptop van Compaq/HP, deze (Sempron 3400/1 GBram en 80GB HD) gaat ongeveer 2,5 uur doen op een acculading bij de standaard instelling (dit type kun je instellen wat betreft energieconsumptie)
De laptop bezit géén openingetjes voor geheugenkaartjes, en de USBpoorten houden ook niet over...:confused:.
Maar voor de rest een topding!!

is 2,5 uur op een acculading een normale tijd?

de Sempron is vergleken met Core 2 Duo veel slechter.
De sempron is de budget versie van AMD, en van Intel is dat Celeron.
je kunt die 2 dus mijden.

Kijk maar eens naar Toshiba, veel kracht en functies, in een kleiner prijsje dan de rest. Acer is 3x niks met garantie, 't is ook niet echt mijn merk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan