• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mboertje

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2005
Ik probeer met ctrl f een waarde te zoeken die met de functie vlookup tot stand is gekomen, excel kan het echter niet vinden. Is er nog een andere mogelijkheid ?

Maak eens een schermafdruk van het dialoogvenster waar je zoekt (na Ctrl-F dus).

Of hang een voorbeeldbestandje bij.

Ik wilde een schermafdruk meesturen, maar dat lukte niet, het bestand is te groot....

Het bestand meesturen is een beetje te gevoelig, moet ik eerst wat gegevens aan gaan passen.

Ik zoek in elk geval met ctrl + f en de volgende opties:

Find what: 51090248 no format set
Within: Sheet
Search: By columns
Look in: Formulas

De foutmelding die dan verschijnt:

Microsoft Excel cannot find the data your' searching for. Check your search options, location en formating.

Beste mboertje ;)

Probeer eens te zoeken met het volgende *f

Groetjes Danny. :thumb:

Maak eens een kopietje van je bestand, met daarin die ene cel die je hoort te vinden.
De rest mag dan weg.

Probeer dat eens te uploaden.

Richard

mboertje
je schrijft
no format set
dat is voor mij Standaard, maar bij al je cijfers staat format Getal met 'Scheidingsteken voor duizendtallen() gebruiken' aangevinkt. Breng je zoekwaarde dan ook dienovereenkomstig in dus niet 51090248 maar 51 090 248 en de zoekactie verloopt zonder problemen.

dat is voor mij Standaard, maar bij al je cijfers staat format Getal met 'Scheidingsteken voor duizendtallen() gebruiken' aangevinkt. Breng je zoekwaarde dan ook dienovereenkomstig in dus niet 51090248 maar 51 090 248 en de zoekactie verloopt zonder problemen.

Nu doet die het inderdaad wel, ik begrijp alleen niet waarom je als je de functie format 'aanvinkt' het getal zonder puntjes dan niet gevonden kan worden, wat heeft die functie dan voor zin ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan