Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Het bestand meesturen is een beetje te gevoelig, moet ik eerst wat gegevens aan gaan passen.
Find what: 51090248 no format set
Within: Sheet
Search: By columns
Look in: Formulas
Beste mboertje
Probeer eens te zoeken met het volgende *f
Groetjes Danny. :thumb:
Ik ben toch zeker vrij om op twee verschillende forums een vraag te stellen ?
Mogen vrijwilligers dat niet weten? Of laat je hen graag dubbel werk doen?![]()
van mij mogen ze het weten, zal ik het er in het vervolg bijzetten ?
dat is voor mij Standaard, maar bij al je cijfers staat format Getal met 'Scheidingsteken voor duizendtallen() gebruiken' aangevinkt. Breng je zoekwaarde dan ook dienovereenkomstig in dus niet 51090248 maar 51 090 248 en de zoekactie verloopt zonder problemen.no format set
dat is voor mij Standaard, maar bij al je cijfers staat format Getal met 'Scheidingsteken voor duizendtallen() gebruiken' aangevinkt. Breng je zoekwaarde dan ook dienovereenkomstig in dus niet 51090248 maar 51 090 248 en de zoekactie verloopt zonder problemen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.