hapdruijts
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 sep 2009
- Berichten
- 33
Goedemorgen,
ben al een tijdje bezig maar ik kom er niet uit.
In bijgaand excel-bestand worden alle in en uitgaande materiaal ingevuld.
Op blad 2 wil ik nu dat wanneer ik een overeenkomst nummer invul dat de materialen van deze overkomstnummers komen te staan.
Zie voorbeeld op blad 3.
Hoe pak ik dit aan? Tevens als er een materiaal op blad 1 toegevoegd wordt zo dat ook op blad 2 toegevoegd moeten worden.
Misschien heeft ook iemand een oplossing wanneer ik een rij invoeg op blad 1 dit automatisch op blad 2 ook gebeurt.
Van alles al geprobeerd met horizontaal en verticaal zoeken, maar krijg het niet vorr elkaar.
GRAAG HULP.
ben al een tijdje bezig maar ik kom er niet uit.
In bijgaand excel-bestand worden alle in en uitgaande materiaal ingevuld.
Op blad 2 wil ik nu dat wanneer ik een overeenkomst nummer invul dat de materialen van deze overkomstnummers komen te staan.
Zie voorbeeld op blad 3.
Hoe pak ik dit aan? Tevens als er een materiaal op blad 1 toegevoegd wordt zo dat ook op blad 2 toegevoegd moeten worden.
Misschien heeft ook iemand een oplossing wanneer ik een rij invoeg op blad 1 dit automatisch op blad 2 ook gebeurt.
Van alles al geprobeerd met horizontaal en verticaal zoeken, maar krijg het niet vorr elkaar.
GRAAG HULP.