LanderMertens
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 31 mrt 2022
Dag allen, met bijgevoegd exceldocument wil ik dat de waarde die ik in A2 invoer in B2 terugkom. Ik wil de naam van een politicus ingeven en zo zien tot welke fractie die behoort. Dit lukt voor sommige namen, maar niet voor andere (bv als ik De Roover Peter invoer, dan krijg ik de info van een ander parlementslid). Waarschijnlijk omdat excel gewoon op de eerste "De" zoekt, en niet op volledige naam.
Alle persoonsgegevens in dit document zijn publiek toegankelijk op de website van De Kamer. Geen privacyproblemen dus.
Ik heb geprobeerd om Vert.zoeken te gebruiken (en onwaar) in te geven, maar dan krijg ik een 0, en niet de fractienaam.
Ik maakte dit docuemnt in google spreadsheets maar via excel heb ik hetzelfde probleem.
Alvast bedankt voor de hulp!
Alle persoonsgegevens in dit document zijn publiek toegankelijk op de website van De Kamer. Geen privacyproblemen dus.
Ik heb geprobeerd om Vert.zoeken te gebruiken (en onwaar) in te geven, maar dan krijg ik een 0, en niet de fractienaam.
Ik maakte dit docuemnt in google spreadsheets maar via excel heb ik hetzelfde probleem.
Alvast bedankt voor de hulp!