Zoekfunctie Bol.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcel Walinga

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2009
Ik heb sinds een tijdje problemen met de zoekfunctie op Bol.com.
Ik kan de zoekmachine niet gebruiken als ik wat wil opzoeken in de zoekbalk wordt ik doorverwezen naar een blanco pagina waar op staat:
Kan webpagina niet vinden. HTTP fout 400 ongeldige aanvraag.
Ik heb al informatie ingewonnen bij Bol.com en die vertelde mij dat er geen probleem is.
Als ik op mijn werk ook ga zoeken met de zoekfuntie werkt deze prima.

Alvast bedankt voor de reactie.

Heb precies hetzelfde probleem. Heb ook Bol.com al gemaild, maar niets meer van vernomen. Heel vervelend. Heb alles al geprobeerd. Opschonen, cookies verwijderen etc..
Niets helpt.
Wie kan verder helpen?

Welke browser gebruik je?
Probeer anders eens een andere browser en kijk of het probleem er dan nog is.

Ik gebruik IE, maar heb wel in de gaten dat als ik een gratis proxyserver als zend2.com gebruik, wel normaal de zoekfunctie op bol.com kan gebruiken......

Misschien zijn er sommige dingen verandert bij
Internet>Extra>Internetopties>Geavanceerd. kijk of je daar een paar puntjes kan verbeteren =o

Laatst bewerkt:
Heb bij Internetopties geavanceerd de herstelfunctie al aangeklikt, maar zonder resultaat helaas..... Verder zou ik niet weten wat ik daar nog aan moet verbeteren....

Bol.com schijnt de website te hebben veranderd, zodat iedereen de zoekfunctie van bol.com weer normaal kan gebruiken.
De oorzaak lag bij de speedtouch modems. Gebruikers van deze modems kregen een foutmelding tijdens het zoeken op bol.com.
Alles werkt nu weer! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan