• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zoekfunctie filmlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

verstraeten

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2004
Goeiemorgen,

Ik heb een aantal jaar geleden een filmlijst gemaakt van mijn DVD collectie in Excel. Er zat toen een handige zoekfunctie in die ik ergens van een voorbeeld op het internet had gevonden.
Maar ik heb mijn filmlijst al jaren niet meer bijgehouden en ik ben zelfs dit excel bestand kwijt, het enige wat ik nog heb kunnen terug vinden is een oudere versie waar die zoekfunctie niet meer inzit.
Ik heb het excel bestand als bijlage toegevoegd. Het was vroeger mogelijk dat ik in cel "A1" bijvoorbeeld "The" ingaf en dat ik dan enkel nog maar de rijen kreeg waar een film met "The" inzat.
Ik weet dat er ook een functie verticaal zoeken bestaat maar dit was niet hoe het vroeger werkte. Als ik het mij nog goed herinner ging dit via een vba of macro.
Op internet heb ik ook al zitten zoeken maar vind hier enkel maar voorbeelden met de functie verticaal zoeken.

Zou iemand mij kunnen helpen dit terug in orde te krijgen?

Alvast bedankt!

Mvg
Michael

Bijlagen

Graag gedaan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan