Goedemiddag allemaal,
Ik hoop van harte dat jullie mij willen helpen; ik ben al bijna de hele dag op zoek naar een functie maar ik kom er niet uit.
Ik heb een bestand met 5 hoofdcatergorieen en een groot aantal subcatergorieen.
Aan ieder subcatergorie wil ik een aantal vaste gegevens geven.
Vervolgens wil ik dit werkblad uitbouwen met catergorieen en integreren in een rekenmodel; de uitwerking hiervan komt later.
Ik kom er niet uit hoe ik een zoekfunctie kan inbouwen;
-Omdat er meerdere mensen gebruik van maken zou ik het fijn vinden als de zoekfunctie een voorstel doet voor resultaat (dus filtert naar de aantal tekens die je invoert)
-het resultaat of output moet de 3 vaste gegevens zijn in 3 aparte cellen (LVD - Restw % en Curve)
Bijgevoegd het bestand,
Groet
Bekijk bijlage catergorie.xlsx
Ik hoop van harte dat jullie mij willen helpen; ik ben al bijna de hele dag op zoek naar een functie maar ik kom er niet uit.
Ik heb een bestand met 5 hoofdcatergorieen en een groot aantal subcatergorieen.
Aan ieder subcatergorie wil ik een aantal vaste gegevens geven.
Vervolgens wil ik dit werkblad uitbouwen met catergorieen en integreren in een rekenmodel; de uitwerking hiervan komt later.
Ik kom er niet uit hoe ik een zoekfunctie kan inbouwen;
-Omdat er meerdere mensen gebruik van maken zou ik het fijn vinden als de zoekfunctie een voorstel doet voor resultaat (dus filtert naar de aantal tekens die je invoert)
-het resultaat of output moet de 3 vaste gegevens zijn in 3 aparte cellen (LVD - Restw % en Curve)
Bijgevoegd het bestand,
Groet
Bekijk bijlage catergorie.xlsx