zoekfunctie outlook express 6 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

hgvlug

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 nov 2008
Berichten
2
tot een paar uur geleden deed de functie het prima. Ineens kan ik binnen mijn e-mail berichten niet meer zoeken. Geen enkele hit op geen enkele zoekfunctie, en terwijl mijn mailbox toch genoeg berichten bevat. Wat is er gebeurd met oulook en hoe kan ik dit oplossen? Ik gebruik de zoekfunctie heel erg veel om oude berichten terug te vinden
 
zoekfunctie in OE6

Als de zoekfunctie niet meer werkt is mogelijk een (of meerdere) van je berichtenmappen te vol.
OE loopt op allerlei manieren vast als een map boven de plm 300MB uitkomt, of het totaal aan mappen boven de 1GB.

De oplossing is om een hoop oude en irrelevante emails op te bergen in afzonderlijke mappen die je niet opbergt waar nu de OE mappen staan maar op een andere plek met een nieuwe naam, bijvoorbeeld 'Outlook Express_oud" of zoiets.

Waar de mappen nu staan vind je in opties-onderhoud-archiefmap.

Succes,
Marcel
 
zoekfunctie OE6 werkt niet

ik heb alle mappen leeggehaald, kleiner gemaakt en nadat ook dat niet werkte, files van deze mappen verplaatst naar een andere lokatie zodat OE geen inhoud meer weergaf. zoekfunctie werkt nog steeds niet. Een map van vorig jaar was overigens 683 MB en heeft altijd gewerkt in de zoekfunctie, dus ik vraag me nu af of dit wel echt het probleem is. Heb je nog andere suggesties die ik zou kunnen proberen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan