Ik heb eigenlijk 2 bladen. op de eerste is een plek waar men kenteken kan invullen, daaronder moet komen te staan of de betreffende auto wel of niet het terrein op mag. Mensen krijgen toestemming voor een bepaald periode om tijdens werkzaamheden het terrein met de auto op te gaan. Na de werkzaamheden vervalt deze toestemming en moet voor een volgende keer opnieuw geregeld worden. De beveiliger zoekt zich wild in lijsten naar het betreffende kenteken nummer en is vaak onbekend met excel, dus de gewone zoekfunctie vervalt.
Ik heb de data van toestemming in de sheet staan, plus een formule hoeveel dagen hij er nog in mag of niet meer mag en vervolgens ok en niet ok. dat laatste antwoord wil ik eigenlijk op het eerste sheet zien nadat de beveiliger kenteken intoetst. ik denk aan vlookup maar kom er niet uit. Wie kan mij helpen?
Ik heb de data van toestemming in de sheet staan, plus een formule hoeveel dagen hij er nog in mag of niet meer mag en vervolgens ok en niet ok. dat laatste antwoord wil ik eigenlijk op het eerste sheet zien nadat de beveiliger kenteken intoetst. ik denk aan vlookup maar kom er niet uit. Wie kan mij helpen?