zoekfunctie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopman

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Goede m...Bij het zoeken van bestanden of mappen heb ik het volgende probleem. Vaak als ik zoek op "deze computer"of C schijf dat het of heel lang duurt voor het zoeken start maar ook vaak dat ik de melding krijg zoekfunctie reageert niet. Iemand een idee?
Vast bedankt
Maarten

Virus- of firewall-programma?

firewall

Virus- of firewall-programma?
Ik heb virusscan en alle beveiligingen maar wat bedoel je pecies. Avast draait volgens mij constant mee. Ik heb openstaan outlook expresse en word meer niet. Ik hoop dat je nog en tip voor me hebt.
m.v.r.gr.
Maarten

Maarten,

Wat ik bedoelde was dat je eens kunt proberen de virusscanner uit te zetten om te testen of het zoeken daardoor sneller gaat. Ook kan het helpen de zoekopdracht te beperken tot de C-schijf, omdat anders overal, dus ook binnen een netwerk of op andere schijven, wordt gezocht.

Groet,

Maarten,

Wat ik bedoelde was dat je eens kunt proberen de virusscanner uit te zetten om te testen of het zoeken daardoor sneller gaat. Ook kan het helpen de zoekopdracht te beperken tot de C-schijf, omdat anders overal, dus ook binnen een netwerk of op andere schijven, wordt gezocht.

Groet,
Ga ik proberen vastr bedankt voor de moeite
groet
maarten

nog steeds problemen met zoefunctie

Ga ik proberen vast bedankt voor de moeite
groet
maarten
Ik kom nog even terug met mijn vraag ik krijg dikwijls de melding "de zoekfunctie functioneert niet"Het alles geprobeerd geen bestanden of programma open virusscan in en uit mar dat help allemaal niet Misschien iemand nog een idee ???
werk met office 2003
vast bedankt
Maarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan