Deze vraag lijkt een b-tje op m'n vorige vraag, maar is toch weer net iets anders.
Ik moet weer iets opzoeken vanuit een query. De gegevens staan in een tabel.
Nu dacht ik, ik ga weer werken met de functie DFirst.
Vanalles geprobeerd maar telkens krijg ik #Fout te zien, dus ik doe iets niet goed
.
Ik heb een query met daarin een kolom categorie. Nu wil ik naast deze kolom het huidige Clubrecord zien van de desbetreffende categorie.
Deze Clubrecords staan in een tabel (Categorieen + Clubrecords). Hier bevindt zich ook een kolom categorie, met nog een boel kolommen met daarin de onderdelen. Nu dacht ik de oplosssing te hebben door het volgende te doen:
DFirst("Hoogspringen";"Categorieen + Clubrecords";"Categorie ="( [Q-Deelnemers]![Categorie])).
Dus de kolom hoogspringen staat in de tabel categorieen + clubrecords.
Ik geloof dat ik iets vergeten ben, maar weet helaas niet wat
Weet iemand wat ik verkeerd heb gedaan?
Ik moet weer iets opzoeken vanuit een query. De gegevens staan in een tabel.
Nu dacht ik, ik ga weer werken met de functie DFirst.
Vanalles geprobeerd maar telkens krijg ik #Fout te zien, dus ik doe iets niet goed
Ik heb een query met daarin een kolom categorie. Nu wil ik naast deze kolom het huidige Clubrecord zien van de desbetreffende categorie.
Deze Clubrecords staan in een tabel (Categorieen + Clubrecords). Hier bevindt zich ook een kolom categorie, met nog een boel kolommen met daarin de onderdelen. Nu dacht ik de oplosssing te hebben door het volgende te doen:
DFirst("Hoogspringen";"Categorieen + Clubrecords";"Categorie ="( [Q-Deelnemers]![Categorie])).
Dus de kolom hoogspringen staat in de tabel categorieen + clubrecords.
Ik geloof dat ik iets vergeten ben, maar weet helaas niet wat
Weet iemand wat ik verkeerd heb gedaan?