zoekgeschiedenis

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxbarends

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2009
Beste allemaal,

In windows vista zit bij menustart onder alle programma's de functie om een zoekopdracht te starten. Wanneer ik nu zoek naar bijvoorbeeld videofragmenten, dan komen zowel de fragmenten die ik nog heb, alswel degene die ik allang verwijderd heb, zelfs de map waarin de films zaten zijn al verwijderd. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat de films die ik al verwijderd heb niet meer zie?

Beste allemaal,

In windows vista zit bij menustart onder alle programma's de functie om een zoekopdracht te starten. Wanneer ik nu zoek naar bijvoorbeeld videofragmenten, dan komen zowel de fragmenten die ik nog heb, alswel degene die ik allang verwijderd heb, zelfs de map waarin de films zaten zijn al verwijderd. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat de films die ik al verwijderd heb niet meer zie?

heb je ze ook uit de prullenbak verwijderd?

Laat hem de computer opnieuw "indexeren" (Windows Vista heeft een heel snelle zoekmachine maar dat komt doordat ze eerst alle bestanden doorscannen en dan opslaan in één tekstbestand.).

Re zoekgeschiedenis

Ze zijn uit mijn prullenbak verwijderd. Wanneer ik op bestandslocatie openen druk dan geeft hij aan het verwijst naar een locatie die niet toegankelijk is en dat de bestanden mogenlijk verplaatst of verwijderd zijn, dat klopt dus maar hij blijft ze vinden. Wanneer ik op eigenschappen druk geeft hij aan dat ze in map huppeldepup zitten, terwijl die map niet meer bestaat. De bestanden openen kan ook niet, want ze zijn verwijderd. Kortom de bestanden zelf zijn niet te vinden, alleen de zoekresulstaten blijven bestaan. Ik hoop dat je hier wat mee kan om mijn vraag alsnog te beantwoorden.

Max

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan