Zoekhistorie Startmenu Windows Vista Verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PaniekPaniek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2008
Berichten
3
Beste mensen,

Ik heb een klein probleem.
Het zit zo: Ik heb vorige week een nieuwe laptop gekocht. Nu wil ik de oude laptop aan mijn broertje geven, maar natuurlijk zo schoon mogelijk. Ik heb vanalles overgezet en alles helemaal verwijderd, dat wil zeggen, C:\ en D:\ zijn zo schoon als het maar zijn kan. En ik heb zoveel mogelijk doorgezocht om te kijken of ik écht alles gehad heb.
Dan nu het probleem: ik heb blijkbaar niet alles verwijderd. Als ik bij het startmenu bijvoorbeeld 'Hallo' intyp dan komen er vanallerlei bestanden afkomstig uit de MSN-Gesprekgeschiedenis die ik toch echt wel helemaal van de computer heb afgegooid. Zo ook de bestanden afkomstig van onder andere Microsoft Word, muziekbestanden, Microsoft Excel bestanden etc. etc.
Natuurlijk probeer je dan die bestanden te verwijderen vanuit de zoekhistorie en je klikt 'Ja' aan als er staat 'Weet u zeker dat u dit bestand naar de Prullenbak wilt verplaatsen?' Dan komt er dit te staan: 'Kan dit item niet vinden'
Dit item bevindt zich niet langer in C:\Users\etc.
Opnieuw proberen of Annuleren. Opnieuw proberen heeft geen zin en ik zou deze zoekhistorie toch graag van de computer af hebben, dus heeft iemand een suggestie, misschien iets met de Register-Editor? Ik hoor het graag!
Btw : De index.dat-bestanden die je met CCleaner zou kunnen verwijderen kan ik niet vinden en het programma'tje MRU-Blaster heeft ook geen effect..

Alvast bedankt,

Tim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan