Zoekmachine veranderd automatisch

Status
Niet open voor verdere reacties.

GoldenFame

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2015
Ik heb er nu al een tijdje last van dat mijn zoekmachine steeds weer veranderd in Yahoo! bij Google Chrome. Ik blijf hem wijzigen, maar iedere keer dat ik Chrome weer opnieuw opstart is de zoekmachine veranderd in Yahoo!. Dit vind ik erg vervelend want ik wil het liefste werken met Google. Ik heb al een beetje gelezen en zag dat je de map Spigot moest verwijderen in je program files > common files. Alleen deze map staat er bij mij niet tussen.

Nu ben ik bang dat er dus andere malware op mijn computer zit waardoor dit gebeurd. Ik kan alleen geen gratis programma vinden die malware verwijderd. Wat zijn mijn opties om ervoor te zorgen dat mijn standaard zoekmachine Google blijft?

Download
536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.png
AdwCleaner - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren
  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Scannen.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Verwijderen.
  • Als dit gereed is wordt er gevraagd om de computer opnieuw op te starten, klik hier op OK.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.

Laatst bewerkt:
Bedankt, sorry voor het wachten maar bij deze de bijlage

Bekijk bijlage AdwCleaner[S0].txt

Ow wauw, heb mijn laptop nog niet opnieuw opgestart, maar als ik nu internet opnieuw open heeft ie mijn zoekmachine niet veranderd. Dus dat is al veel vooruitgang. Zijn er nog overige acties die ik moet uitvoeren?

Laatst bewerkt door een moderator:
Laat hier of hier of hier je syteem maar eens nakijken op malware.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan