zoekmachine

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
www.startpagina.nl , deze zoekmachine stond altijd ingesteld op GOOGLE maar deze veranderd nu bij elke opstart na ILSE.Heeft iemand ook deze ervaring met deze site.Ik kan hem elke keer opnieuw instellen maar hij weigerd op mijn ingestelde site te blijven staan.

Zulke instellingen slaan ze op in een cookie, verwijder je die misschien elke keer?

Ja dit heb ik per toeval gisteren gedaan en waren ook al mijn inlognamen weg maar die had ik uitgeprint dus dat was alweer een meevaller maar nu??

startpagina zoekmachine

Ik heb alles weggevinkt en alleen maar GOOLGLE aangevinkt helaas ook dit werkt niet,en de cookies staan op standaard ingesteld en hij onthoud ook alle inlognamen dus daar ligt het ook niet aan. Wel geeft hij een melding op de startpagina linksonder op de balk ( Gereed,maar met fout op de pagina ) weet helaas niet waar dat vandaan komt ??

Probleem opgelost lag aan instellingen van ZoneAlarm / Cookie Control> OF zetten en / Ad Blocking op > OF zetten en dan werkt alles perfect. Dit item kan dus worden gesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan