Duckje
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 jan 2011
Beste leden
ik weet niet of ik dit bericht juist heb geplaatst maar ik zoek een computer.
Ik zie door de bomen het bos niet meer en weet niet wat te doen. Mijn vorige desktop (een acer) is ongeveer 4 jaar meegegaan maar is nu versleten.
Ik zou graag een pc willen waarop ik bbc2 en mw2 kan op laten draaien zonder problemen. Ook zou ik hem graag willen gebruiken voor schoolwerk.
Ik heb geen idee of een core i3 straf genoeg is om te gamen en van een grafische kaart heb ik ook geen idee.
Prijsklasse: 600-900 euro.
Heeft iemand suggesties? Ik heb al goeie ervaringen gehoord van dit forum die mee helpen om de juiste keuze te maken.
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Gamen + schoolwerk
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Enigzins belangrijk.
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?
Liefst de winkel.
Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Ik stel Windows 7 voor, welke versie ervan weet ik niet.
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc
Niet nodig.
Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.
Ik heb enkel een systeemkast nodig. En mss nog een muis van logitech? Monitor en toetsenbord heb ik al.
Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
Ja, de verhouding tussen grafische kaart en processor moet kloppen.
Groetjes
ik weet niet of ik dit bericht juist heb geplaatst maar ik zoek een computer.
Ik zie door de bomen het bos niet meer en weet niet wat te doen. Mijn vorige desktop (een acer) is ongeveer 4 jaar meegegaan maar is nu versleten.
Ik zou graag een pc willen waarop ik bbc2 en mw2 kan op laten draaien zonder problemen. Ook zou ik hem graag willen gebruiken voor schoolwerk.
Ik heb geen idee of een core i3 straf genoeg is om te gamen en van een grafische kaart heb ik ook geen idee.
Prijsklasse: 600-900 euro.
Heeft iemand suggesties? Ik heb al goeie ervaringen gehoord van dit forum die mee helpen om de juiste keuze te maken.
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Gamen + schoolwerk
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Enigzins belangrijk.
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?
Liefst de winkel.
Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Ik stel Windows 7 voor, welke versie ervan weet ik niet.
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc
Niet nodig.
Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.
Ik heb enkel een systeemkast nodig. En mss nog een muis van logitech? Monitor en toetsenbord heb ik al.
Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
Ja, de verhouding tussen grafische kaart en processor moet kloppen.
Groetjes
Laatst bewerkt: