• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zoekt een formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

ancha

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2011
Berichten
48
Hallo,

Mijn probleem is, ik heb een spelers sheet van de lotto en mijn vraag is, als ik in cel c3 tot aan cel c21 een x plaats wil ik dat in cel g3 tot aan cel g21 telkens het dubbel komt 2.67 €
Hopelijk is het een beetje overzichtig mijn vraag, alvast bedankt.
 
Beste ancha,

Zoals ik je vraag nu lees zou ik zeggen : "Kijk eens naar de ALS functie"
Mocht je er hiermee niet uitkomen herformuleer je vraag dan eens en voeg een voorbeeld bestandje toe.

Succes,
 
beste Ancha,
je vraag is een beetje onduidelijk.
ik heb een file gemaakt met 2 oplossingen

in een rij zet je een kruisje (een x)
in de eerst volgende rij die je tegen komt is een als formule geplaatst met een som er is en in elke cel lager wordt de wordt de het bedrag uit de vorige cel vermenigvuldigd met 2.
in de derde rij wordt het bedrag maal 2 geplaatst als er een kruis in de eerste kolom wordt geplaatst.

Bekijk bijlage xxx.xlsx

Bekijk bijlage staats.xlsx kijk eens naar deze file die ik ooit eens gemaakt heb, werkt ook met een x zetten.

Groetjes perry
 
Zoek een formule

beste perry,

Dat is wat ik zocht, de formule werkt perfect, hartelijk dank voor Uw snelle reactie op mijn vraag.
Ik zet mijn vraag op opgelost

Ancha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan