zoekt een geschikte laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gamer12345

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2010
hallo, ik ben 14 jaar en ik heb flink gespaard voor een laptop rond de 400-600 euro.
ik ga over een paar weekjes naar een zomerhuisje waar ik WEL internet heb. maar geen plaats waar een computer kan staan dus zoek ik een laptop.
ik speel heel vaak spelletjes online en ik zoek dus een snelle laptop met een goeie videokaart. ik had gehoord van mediamarkt waar veel laptops tekoop zijn maar ik weet niet wat precies goed ie voor een gamerslaptop. kan iemand mij helpen?

en kan iemand uitleggen wat een notebook is?
bedankt voor het hulp en het lezen:cool:

Laatst bewerkt:
wat voor spelletjes? hebben we het over gewone internet spellen van spele.nl
of over cod black ops! daar zit nogal een verschil in
een notebook en laptop zijn naar mijn mening identiek

ik heb het dan vooral over black ops want die heb ik ook :P en natuurlijk runescape :P

ik zie dat hier niemand langskomt dus ik zet deze topic ff ergens anders waar wel veel mensen komen want ik moet hem snel hebben voordat ik ga verhuizen dan kan ik alles alvast installrern

Sorry dat ik het melden moet maar voor rond de 400-600 heb je geen laptop waarmee je black ops kunt spelen.
Verder is het moeilijk om dan te adviseren, het beste is de folders in de gaten te houden of iemand nog een leuke aanbieding heeft.

Je kan altijd even kijken op Tweakers Als je aan de zijkant 600 euro zet heb je eigenlijk alle laptops die te koop zijn tot 600 euro.

Het is niet de bedoeling om 3 topics aan te maken, heb gewoon geduld

Laatst bewerkt:
Verplaatst Overige Windows versies --->> Laptop.

ik zit nu op tweakers.net maar wat is een goeie videokaart? wat kan ik aanvinken voor zulke spelletjes als black ops

ja me moeder zegt nee -_- ik blijf zueren maar is die goed voor spelletjes en snel?

Ik schrijf het nog 1 keer voor je neer : met jouw budget kun je géén gamelaptop kopen.

ik heb gehoord dat me internet slecht gaat zijn dus ik ga geen black ops spelen zonder online :l:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan