Zoektocht naar nieuwe in-ears!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MennoHeld

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2010
Mensen,

Gisteren gingen mijn Beats by Dre Tour in-ears kapot, dus ben ik op zoek naar nieuwe in-ears. Nu weet ik dat de meeste mensen niet zo gek zijn op de hele Beats by Dre hype, maar ik was zeer tevreden met mijn in-ears. Overal op internet zijn topics te vinden met de beste in-ears in een bepaalde prijsklasse maar onderhand zie ik door de bomen het bos niet meer. Mijn maximumprijs ligt rond de €100. Ik luister vooral naar house/electro/drum 'n bass, dus is de bass in in-ears voor mij erg belangrijk. Nu vroeg ik mij af iemand bij in deze prijsklasse kan adviseren over welke in-ears voor deze genres kwalitatief goed zijn.

Met vriendelijke groet,

Menno Held

Hai,

Zit er geen garantie meer op de oortjes? Ik heb namelijk ook twee stuks gehad, deze zijn allebei door intensief gebruik versleten maar vielen wel binnen de garantie. Heb dan ook twee keer nieuwe Beats (Tour en UrBeats) opgestuurd gekregen.

Het is geen directe antwoord op je vraag maar misschien wel een tip.

Vriendelijke groeten,

Het paar dat nu kapot is gegaan zijn neppe Beats. Ik had daarvoor wel echte maar die gingen helaas ook kapot. Had ze opgestuurd maar hoorde van de winkel (geloof dat het 4launch was), dat ze niet meer leverbaar waren dus moest ik iets anders aanschaffen op hun website. Hierna had ik dus vrij weinig zin om weer een relatief groot bedrag uit te geven aan Beats, met de kans dat ze weer kapot gingen. Dus zodoende kwam ik uit op neppe, die qua geluidskwaliteit niet van de echte te onderscheiden waren. Nu dus erg jammer dat ze kapot zijn gegaan, terwijl ik natuurlijk ook niet anders had kunnen verwachten voor de prijs die ik ervoor heb betaald. Garantie is dus helaas geen optie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan