zoekware voor verzamelaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Ik ben een verzamelaar en steeds als ik internet afstruin moet ik per onderdeel opnieuw googelen.
Is er software waar ik mijn items in kan voeren zo dat ik alleen met selecteren per item b.v het net afzoek ?
Mogelijk zijn er andere oplossingen die ik niet ken.Ik ben zeker geen pc deskundige en mogelijk zit dit gewoon in Windows 7.Wie helpt mij op weg?
groeten Sytske

Wat verzamel jij?
geen antwoord op je vraag,maar toch?

Ja,dat waren nog eens camera,s.
Succes,leuk dat ik die weer eens gezien heb.
heb ze vroeger ook wel gehad,Agfa,automatische belichting.

En NU de software!
Kunnen jullie je voorstellen wat ik bedoel?In principe gaat het om de mogelijkheid dat ik een aantal vaste opgeslagen woorden steeds opnieuw kan invoeren .
Ik ben bang dat ik het te moeilijk maak.
groet Sytske

Steeds dezelfde woorden in verschillende zoekmachines bedoel je? Ik heb daar jaren geleden wel eens Copernic voor gebruikt. Even zoeken leert dat het programma nog steeds bestaat en dat er zelfs een gratis versie van is, die zou je kunnen proberen.

Excuses als ik je verkeerd begrepen heb.

Zo,n NAARLING ben je geloof ik niet.Ik ga eens op zoek,bedankt zo ver.
groet Sytske

Copernic is best leuke software voor als je iets in je eigen bestanden zoekt op je pc.Zelfs woorden uit een lang vergeten document komen te voorschijn.Het is een uitgebreidere vorm van de zoek mogelijkheid die je standaard op je pc hebt geinstalleerd.
Tevens wordt er bij het downloaden van deze software ook een zoekmachine als Google geplaatst.Dit is niet zoals ik zoek een standaard machine waar je zoekwoorden in opslaat en alle geselecteerde sites afzoekt naar die ingevoerde items.
Dus ben ik daar nog naar op zoek.Bedankt zo ver en groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan