Zolid 2GB aluminium mp3-player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Virusbeatbox

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Geachte,

ik heb mij in een ALDI supermarkt een Zolid 2GB aluminium mp3-player gekocht en ik heb, denk ik, een domme fout begaan deze week. Ik heb op de knop "format" geklikt in de hoop hierdoor mijn oude liedjes te verwijderen zodat ik er nieuwe kon opzetten maar mijn mp3 wordt niet meer herkent wanneer ik deze via een usb kabel aansluit op mn pc... Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Alvast harstikke bedankt voor de hulp toffe lui ;) :thumb:

Je moet er nieuwe firm-ware op zetten. Dat is zegmaar het bestrurings systeem van je mp3-speler. Waarschijnlijk wordt je mp3-speler aan gegeven als verwisselbare hardeschijf. De firmware kan je vinden op de site vanhet merk van je mp3 speler

hulp

Dat is net het probleem!!! Als ik men mp3 via usb kabel in m'n pc plug, dan vindt hij niets! Zelfs geen verwisselbare schijf... Hoe kan ik dit dan oplossen??

grtzz

Staat hij ook niet bij de apparaatbeheer?

nope

Nope, been there, done that en bij andere usb hardware vindt mn pc ze direct... zou mn mp3tje dan toch stuk zijn?

Andere pc geprobeerd?

Wat voor format heb je precies uitgevoerd? Een die via een programma gaat of gewoon rechtermuis in "Deze computer" en dan formatteren?

Ookal al andere pc geprobeert.

Wel bij mn mp3tje zat er een cd-rom bij met wat tools zoals "WMA converter" en "Format" en ik heb, op het programma'tje die op de cd stond, format geklikt en dan werkte hij niet meer. Het kwam omdat ik maar een 120tal liedjes kon opzette op 2GB en dat is natuurlijk veel te weinig dus ben ik via internet opzoek gegaan naar reacties van mensen en vele hadden dit ook voor en hebben het via Format opgelost dus.. probeerde ik dat ook...

En dat programma kwam bij de speler?
Heb je er nog garantie op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan