Zolid DVD maker driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

sun04

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Berichten
38
Hey mensen,

Ik heb een tijdje geleden een zolid high-speed dvd maker gekocht, zon apparaat waarmee je oude vhs banden om kunt zetten in digitale bestanden via een usb-kabel. Alleen ben ik de software cd kwijtgeraakt en kan ik de drivers nergens meer vinden. :( Kan iemand mij die opsturen? of kan ik die ergens downloaden?

Alvast bedankt!

Oh, hier is nog een foto van het apparaatje.
 
Laatst bewerkt:
Probeer http://www.unisupport.net
Kies Nederland in bovenste keuzevakje en 50548 DVD Maker of 50501DVD Maker in het vakje eronder. De 50548 heeft de meeste 'ondersteuning'; ik vermoed dat beide apparaten (eigenlijk) dezelfde zijn.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Probeer http://www.unisupport.net
Kies Nederland in bovenste keuzevakje en 50548 DVD Maker of 50501DVD Maker in het vakje eronder. De 50548 heeft de meeste 'ondersteuning'; ik vermoed dat beide apparaten (eigenlijk) dezelfde zijn.

Succes,

Tijs.


Onwijs bedankt!! Die appaaraat werkt nu! helaas niet zo goed zoals ik had gehoopt :confused: maar de software is precies wat ik zocht!
 
Ik ben blij dat het apparaat nu in ieder geval ingezet kan worden.

Bedankt voor je terugmelding. :thumb:

Tijs.
 
zolid driver

hoi,
ik heb die driver voor die zolid high speed dvd maker gedownload zolas hierboven staat en dan ook opgeslagen en pc opnieuw opgestart. dan zou da programma toch ergens moeten komen of opslaan? ik vind het nergens en dus wordt he toestel(zolid) nog steeds als onbekend herkent door mijn pc. Iemand een idee aub?
groeten
 
@vdefever: Je had een eigen vraag moeten maken, dus niet inbreken in de vraag van iemand anders.

Ik heb geen oplossing voor je vraag. Kijk hier voor extra websites en telefoonnummers die je kunt proberen.

Tijs.
 
Drivers Zolid DVD Maker

Hallo,

Bij de installatie van de software, heb je toch de keuze welke programma's je wil installeren?

- Media Converter 2.5
- Showbiz DVD 2

Er staat dan nog een knop met drivers om te installeren!

Ik heb zelf deze software met drivers origineel op cd/dvd staan.

Indien gewenst kan ik ze voor je uploaden en de downloadlink bezorgen? (Indien dit mag van de moderatoren?)

Groeten,

Johan
 
Dat is goed bedoeld van je, Johan, maar dit topic is meer dan twee jaar oud dus ik denk dat je te laat bent... deze gaat daarom dicht :)

Toch heet ik je welkom op Helpmij en wens ik je veel postplezier! Als je graag wil helpen kan je eens een blik werpen op de lijst met nieuwe onderwerpen (de link staat linksbovenaan), of handmatig door de secties waar je de meeste kennis van hebt bladeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan