zolid usb platenspeler.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansgwenn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 feb 2011
geacht forum.

een probleem met mijn zolid usb platenspeler.

Het volgende speelt lp s gewoon af op normale snelheid maar steek ik een usb stick erin en neem de lp op om bv in de auto aftespelen is opeens de snelheid hoger dus de plaat word via de usb te snel weergegeven.ik wil alleen platen zonder tussenkomst van de pc op de usb zetten.
Weten jullie hier raad mee?

Het kan zijn dat er een instelling in je opname software niet goed staat, de 'Sample rate'. Die kan meestal op 44.1 of op 48 staan. Als er wordt opgenomen op de ene stand en afgespeeld op de andere, krijg je een verschil in snelheid te horen. Het zou kunnen dat de autoradio alleen afspeelt op 48, en het bestand met 44.1 is opgenomen. Probeer dus de sample rate te veranderen.

Steek ik er een USB stick in, zeg je.. In de PC neem ik aan? Dan is het antwoord op je vraag ook ja, en dan denk ik in de software waar je de MP3 mee maakt, misschien bij iets van uitvoer- of exportinstellingen. Maar ik ken de platenspeler niet/weet niet wat voor software daar bij zit/weet niet welke autoradio je gebruikt. Misschien kun je in die autoradio ook wel wat veranderen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan