Zon family <--> lite?

Status
Niet open voor verdere reacties.

@temptation

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Berichten
3.294
Ik was zojuist aan het kijken tussen deze 3 ADSL providers die geen datalimiet op hun lite abbo hebben, dit omdat ik in de toekomst minder online zal zijn en zodoende aan een lite abbo zat te denken...


Het family van zonnet, die dezelfde eigenschappen heeft als mijn huidige basic abbo bij Hccnet, is al (47.35- 34.00= €13.35) goedkoper...

en
nou is mijn vraag of ik het wel goed zie, is het lite abbo bij zonnet nou duurder dan family??:8-0:


Ik mis vast weer ergens wat info waar ik overheen gelezen heb...
 
ik zie ook dat lite duurder is dan family €0,95
 
Ja precies!! Maar goedkoper en meer ervoor krijgen lijkt me niet echt nederlands...:D typefaultjuh??:eek:
 
Je moet ff opletten met zonnet familiy >> is niet via kpn maar via versatel.(vandaar dat het goedkoper is dan lite) en ik weet niet of dat echt alles is!
 
Is inderdaad alles. Versatel vecht zich in de markt, vandaar. ADSL lijkt een beetje op de mobieltjes van een paar jaar terug.
Coen
 
Ja, family is inderdaad goedkoper, maar nog niet overal beschikbaar. (Bij mij ook niet, vandaar dat ik nu lite heb)
 
Ahhha, nu snapt Martijn het:)
Zijn er dan nog mensen met klachten over deze versatel aansluiting, en zou ik deze zonder verdere problemen over m'n bestaande kpn lijn kunnen aanvragen?
 
Ik was zojuist aan het kijken tussen deze 3 ADSL providers die geen datalimiet op hun lite abbo hebben, dit omdat ik in de toekomst minder online zal zijn en zodoende aan een lite abbo zat te denken...
Twee correcties:
xs4all heeft wel een datalimiet ingesteld, namelijk 2000 MB dataverkeer per maand.
Geen datalimiet bestaat niet, er is altijd zoiets als Fair use policy, en dat is een heel onbetrouwbare datalimiet :rolleyes:
 
Er is ook een reclame commercial van Zon Family ADSL op tv! 2x sneller als andere aanbieders in dezelfde prijscategorie.

succes.

p.s. Ken diverse mensen met Zon/Versatel ADSL en zijn allen zeer tevreden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan